Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, te rugam sa folosesti modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introdu informatiile cautate si apasa icon-ul lupa. Daca nu gasesti ce cauti poti apela oricand un consultant Proteina Mea la 0744550771

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Proteina Mea onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau telefonic de catre operator.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, vei avea posibilitatea sa introduci informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu iti amintesti parola te rugam sa folosesti optiunea Recuperare parola

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, te rugam sa te autentifici in cont si sa accesezi apoi optiunea Informatii Cont.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Nu este necesar. Poti trimite o comanda si fara cont. Daca ai cont insa esti mereu la curent cu ofertele promotionale si poti accesa istoricul comenzilor online.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doresti modificarea unei comenzi, te rugam sa ne contactezi la numarul 0744550771.

Intrebari generale

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz te rugam sa ne contactezi telefonic sau sa folosesti formularul de contact.